۳/۰۲/۱۳۸۷

روحيه براي زندگي شاد


سلام
امروز وقتي كه براي پرداخت قسط به بانك رفته بودم تصادفا دوست خيلي قديمي دوران كودكي خودم رو ديدم اسمش آقاي عباس آقاي گل گلاب هست كه با روحيه اي بالا و عالي مثل زمان گذشته با انرژي مثبتي كه داشت به داد روح مريض و سياه درون من رسيد و باعث شد لبخد به زندگي من برگرده .
به نظر شما چه عواملي باعث ايجاد روحيه بالا و درون شاداب در زندگي مردم مي شه ؟
من نظر خودم رو مي دم و از هر كسي كه دوست داره خواهش مي كنم با فرستادن نظرش من رو راهنمايي كنه :
1- ورزش
به نظر من ورزش خيلي به روحيه انسان در شرايط سخت زندگي كمك مي كنه ، يعني علاوه بر پرورش جسم روح آدم هم قوي و ورزيده مي شه اما ورزش هم دليل كافي نيست چون ورزش كاران هم دچار مشكلات روحي و رواني هستند .
2- موفقيت :
موفقيتهايي كه انسان در زندگي به دست مياره مي تونند مثل شارژ دوباره ست و آدم باز هم براي موفقيت بعدي تلاش مي كنه و رندگي شاد و سرشار از تلاش پيدا مي كنه
3- اطرافيان :
داشتن دوستاني شاداب و فعال كه براي زندگي ارزش قائل هستند و هميشه مي تونند مشاور خوبي هم باشند ، نعمت بزرگي ايه كه هر كسي از داشتن اون بهره مند نيست اطرافيان مي تونند در زمان بحران دست تو رو بگيرند و هينطور شما وقتي به دوست نزديكتون كاري انجام مي دين كه باعث موفقيت اون فرد مي شه غروري در شما به وجود مياد كه باعث ميشه شما احساس كنيد انساني بدردبخور و مثمر ثمر هستيد و گاهگاهي كاري از دستتون بر مياد .
4- محيط اطراف :
محيط اطراف ادم تاثير زيادي تو زندگي ادم داره و ميتونه سرنوشت يك روز مهم رو رغم بزنه، البته مردم اهواز از اين مورد به بهره هستند و از هوا نصيبي جز گرما و گرد و غبار ندارن ، و بعضي مواقع همه از داشتن يه ليوان آب سرد ويا يك جاي خنك و باد كولر بي بهره هستند مثل وقتي كه برق ميره و يا اينكه كسي نداره پول كرايه ماشين كولر دار بده و يا كلاس دانشگاه كولر نداره و يا آبسرد كن مدرسه خراب شده و مدرسه پول تعميرشو نداره . ...... ببخشين حواسم نبود داشتم درباره روحيه خوب و زندگي شاد صحبت مي كردم ......
خوب باز هم اين بحث را ادامه ميديم

1 نظر:

در ۲:۱۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

منتظر نظرتون هستم

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی